Menu
  1. Home
  2. Klantenservice
  3. Betaling mislukt of geweigerd?

Betaling mislukt of geweigerd?

Heb je betaald, maar weet je niet zeker of je bestelling gelukt is of niet? Controleer of er geld is afgeschreven. Als er geen geld is afgeschreven, dan is de betaling niet gelukt en kun je opnieuw een bestelling plaatsen. 

Is er wel geld afgeschreven, maar heb je nog geen orderbevestiging ontvangen? Dan raden wij je aan om even te wachten. Het kan namelijk tot een uur duren voordat wij de betaling binnenkrijgen.

Als je na een uur nog geen orderbevestiging van ons hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. Met behulp van je transactienummer kunnen wij je snel helpen. Deze staat altijd bij de afschrijving vermeld.

Afgekeurde creditcard betalingen

Het kan gebeuren dat je betaling geweigerd wordt, wat natuurlijk heel vervelend is. Helaas hebben wij geen inzage in de redenen. Geweigerde betalingen kunnen niet worden teruggedraaid. Je bestelling is automatisch geannuleerd en er zal niks worden afgeschreven. Wil je je bestelling toch ontvangen? Plaats hem dan opnieuw en kies voor een andere betaalmethode.

Contact

Onze klantenservice is geopend tot 16:00 uur

Bereikbaar op 058-2897955
Bericht via WhatsApp
Gratis meetservice Gratis kleurstalen