Voorwaarden montageservice
Voor de montageservice gelden de volgende voorwaarden:
Alleen i.c.m. inmeetservice Gebruik maken van onze montageservice kan alleen wanneer je ook kiest voor onze inmeetservice. Het inmeten is gratis bij het plaatsen van een bestelling. Besluit je om toch geen bestelling te plaatsen? Dan betaal je €69 inmeetkosten. |
Voordat je bestelt Binnenzonwering monteren wij tot een bevestigingshoogte van maximaal 300 cm. Buitenzonwering monteren wij tot en met de 1e etage. De locatie waar de zonwering gemonteerd dient te worden moet bereikbaar zijn met ladders. In alle overige situaties kunnen wij de montage alleen op aanvraag uitvoeren. |
Voorbereiding Om vertragingen te voorkomen vragen wij je om de ruimte waarin de zonweringsproducten gemonteerd dienen te worden vrij te maken van obstakels zodat de monteur voldoende ruimte heeft om te werken. Zorg ervoor dat al het voorbereidend werk, zoals het aanleggen van elektra, het stucen van de muren en het verwijderen van bestaande zonwering al is gedaan. Bij elektrische zonweringsproducten die je wilt aansturen met een domotica systeem ben je zelf verantwoordelijk voor de werking van de installatie. Wij kunnen de zonweringsproducten wel voor je aansluiten indien dit vooraf besproken is. Je dient zelf te controleren of het domotica systeem compatibel is met de gekozen motor. Parallelschakelen van twee of meer motoren is niet toegestaan omdat dit schade kan veroorzaken aan zowel de motor als de zonwering. Als er goedkeuringen nodig zijn om de montage te kunnen uitvoeren, denk bijvoorbeeld aan vergunningen of ontheffingen, moet je die al in je bezit hebben. |
Tijdens de montage De opdrachtgever dient ten tijde van de montage op locatie aanwezig te zijn. Indien de opdrachtgever niet aanwezig is, worden de werkzaamheden naar inzicht van de monteurs uitgevoerd. Voor eventuele aanpassingen tijdens of na de werkzaamheden brengen wij kosten in rekening. |
Oplevering Nadat de werkzaamheden zijn uitgevoerd, zal de montageklus worden opgeleverd. Indien een factuur nog niet of deels voldaan is, reken je het openstaande bedrag rechtstreeks af aan de monteur. Dit kan contant of per pinbetaling. Als er zichtbare gebreken of beschadigingen zijn, dien je dit direct te melden aan de monteur. De monteur noteert de klacht op de opleverbon. Er wordt een nieuwe afspraak gemaakt voor herstel van de klacht. Gebreken die niet op de opleverbon staan kunnen later niet meer worden toegevoegd. |
Meerwerk Zorg er voor dat niet begrote werkzaamheden tot 5 werkdagen voor de geplande montagedatum wordt aangevraagd. Onder meerwerk wordt bijvoorbeeld verstaan het demonteren en/of afvoeren van bestaande zonwering, het verwijderen van obstakels, het opvullen van kozijnen of een afwijkende bevestigingshoogte. Als er sprake is van meerwerk wat niet vooraf aangevraagd is, behouden wij ons het recht voor om de werkzaamheden uit te stellen en de extra montage- en voorrijkosten in rekening te brengen. |
Garantie Op de montagewerkzaamheden geven wij 1 jaar garantie. Binnen die periode mag je verwachten dat er geen klachten ontstaan die het gevolg zijn van de montage. Problemen die ontstaan door onvoldoende onderhoud, door eigen uitgevoerde reparaties of normale slijtage vallen niet onder deze garantie. De garantietermijnen van de producten kun je op de pagina garantie en reparatie vinden. |
Afspraak wijzigen U kunt de afspraak 48 uur van tevoren kosteloos wijzigen of annuleren. Bij 24 uur van tevoren wijzigen of annuleren van de afspraak brengen wij 50% van de montagekosten in rekening. Bij wijziging of annulering op de datum/het tijdstip van de afspraak, brengen wij 100% extra van de montagekosten in rekening. |